Thursday 26 May 2011

PUAS

Bulan lepas ako ada melakukan 1 aktiviti riadah, iaitu pergi bercuti ke Genting Higland. 2 minggu sebelum pergi ako dengan budak2 unit ako merancang nak pergi merata2. Pulau lah, pantai la khemah la apa la, tapi akhirnya keputusan muktamad telah memihak untuk pergi ke Genting Highland. Walaupun tayar kereta bocor, dan janji2 melayu yang sangat punctual dari segi masa. Akhirnya berjaya juga sampai ke Genting.

Dalam sejarah hidup ako, baru 2 kali ako pergi genting tu. Sebelum ni pergi pon dengan bos kawan ako, pasal bos kawan ako bawak staff2 dia pergi bercuti. Ako menyibuk ja, kah kah kah. Time tu mana nak ada duit. Belanja sehari pon rm2 ringgit. Gampang apa nak pergi genting highland dengan duit banyak tu.

Yahahaaha. Ako berjaya mengekalkan rekod dengan menaiki space shot tu tanpa memegang penahan badan tu. Baru rasa juboq terangkat, jantung tinggal kat atas dan macam2 jenis doa dapat didengar bila benda tu nak jatuh dah. kah kah kah. Semua benda yang ekstrim ja ako naik. Benda yang untuk kanak2 takpyah la naik, dah besaq gajah pon sekoq2.

Paling gampang sapa naik go kart. Gila takda feel nak naik menatang tu, dah la lembab, dengan helmet komfom macam2 jenis bau dan virus dalam tu. Lagi nak beratur ka?? kah kah kah. 

Gampang. Malas nak tulis dah.





Tayar kereta bocoq.


Naik Gondola.



Dok buat seksi apa tatau.


Kegembiraan jelas terpancar di muka.


Gambar setail makcik2 kat fb.


Suruh orang asing tangkap.


Muka gembira selepas dikurung berbulan2.


Ako smart.


Makan pa dlu.


Sibuk la orang belakang tu.


Hemsem betul mamat ne.


Model.


Macam mana dia ne buleh terlepas ne.


Cuba posing yang kemas2 sket.


Ako benci gambaq nei.



Sesat


No comments:

Post a Comment